Ze względów organizacyjnych odnotowywane są tylko zgłoszenia, w których zgłaszający konkretnie określa swoje zamówienie co do dnia i godziny deklarując, że jest to zamówie nie oficjalne i należy je traktować jako wiążące. Oświadczenie potencjalnego klienta w rodzaju: „Dziękuję panu za informacje i wstępnie zamawiam 3 kajaki na (dzień i godz.), ale jeszcze do pana zadzwonię i sprecyzuję co i jak!” potraktowane zostanie przez nas tylko jako telefon z zapytaniem o spływy i udzielenie informacji, a osoba dana nie będzie umieszczona na liście z zamówieniami.
Liczy się kolejność zgłoszeń. Nie pobieramy przedpłat na żaden rodzaj spływu, a klient ma prawo do rezygnacji z usługi w każdym momencie nawet bezpośrednio przed spływem. Ze swej strony bardzo jednak prosimy, aby nie czynić tego w ten sposób (dotyczy to także niestawienia się na starcie bez jakiegokolwiek uprzedzenia), gdyż naraża nas to na wymierne straty finansowe – za takie osoby mógłby przecież popłynąć ktoś inny, a nie zmieścił się na liście zamówień z powodu braku miejsc.
Dotyczy to także dni, kiedy nie dopisała pogoda. Zamawiający może sądzić, że organizator sam domyśli się, iż klient nie stawi się z oczywistych powodów, tymczasem niejednokrotnie bywało, że deszcz wcale nie był przeszkodą dla miłośników przygody z kajakiem. Powyższa zasada rychłego informowania nas o zmianach, bądź rezygnacji, dotyczy wszystkich rodzajów spływów wymienianych w naszej ofercie. Będziemy nieskończenie wdzięczni za zrozumienie i stosowanie się do naszej prośby.
Z góry dziękujemy!